Klacht Groupon Nederland: Levering blijft uit Ugg's

Klachtnummer
# 9950
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

23-06-2012 Ugg's besteld vie Groupon.Levering zou geschieden 3 weken na 4 juli 2012.Tot op heden is de levering uitgebleven en bij melding bij Groupon wordt er telken gezegd dat ze er aan komen.Zou de levering op zeer korte termijn tegemoed zien en anders mijn €139,- tereuggestort zien op mijn rekening.

De oplossing

Levering heeft al te lang geduurd en nog steeds onduidelijkheid over verwachte levertijd dus ik zou het liefts mijn geld teruggestort zien en geen compensatie in de vorm vorm van credits

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Robert,Volgens onze gegevens zijn uw Uggs inmiddels bezorgd. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Graag willen we u in dit laatste geval vragen een e-mail te sturen naar onze klantenservice via info@groupon.nl met als onderwerp “Klachtenkompas”. Uw bericht wordt zo snel mogelijk door onze medewerkers behandeld.Alvast bedankt en met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen