Opgelost door Groupon Nederland: Levering loombands blijft uit

L.

Op 2 juni een bestelling geplaatst voor een luxe starters set Loombands. Levering zou na circa 5 dagen plaatsvinden, we zijn inmiddels 14 dagen verder. Dochtertje is vandaag jarig....dacht op tijd te zijn met de bestelling te plaatsen...meteen middels iDeal betaald.

Zsm levering!

Groupon.nl
    Beste mevrouw Voogt,Dat is inderdaad vervelend! Wij zullen dit verder gaan uitzoeken voor u. Graag ontvangen wij u Grouponcode. Alvast bedankt
    Groupon Customer Support
    Hallo, grouponcode is 140212703
    Gr.
    Groupon.nl
    Beste mevrouw Voogt,Bedankt voor uw bericht. Wij hebben het volgende geconstateerd.De code die u aan ons heeft doorgestuurd is geen Groupon code. Zou het zo kunnen zijn dat u het van een andere website heeft besteld? Zoals Groupdeal of Groupactie? Wij raden u aan om uw afschriften goed te controleren en uw e-mails.Wij willen u bedanken voor uw geduld. Met vriendelijke groeten,
    Groupon Customer Support.
    L.
    Oeps....was idd via Groupactie...excuses! Hebben de klacht inmiddels bij hun weggelegd.

L.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?