Opgelost door Groupon Nederland: Levering loombands blijft uit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64068
Gebruiker
L.
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 2 juni een bestelling geplaatst voor een luxe starters set Loombands. Levering zou na circa 5 dagen plaatsvinden, we zijn inmiddels 14 dagen verder. Dochtertje is vandaag jarig....dacht op tijd te zijn met de bestelling te plaatsen...meteen middels iDeal betaald.

De oplossing

Zsm levering!

4 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Voogt,Dat is inderdaad vervelend! Wij zullen dit verder gaan uitzoeken voor u. Graag ontvangen wij u Grouponcode. Alvast bedankt
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    L.
    Datum
    Hallo, grouponcode is 140212703
    Gr.
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Voogt,Bedankt voor uw bericht. Wij hebben het volgende geconstateerd.De code die u aan ons heeft doorgestuurd is geen Groupon code. Zou het zo kunnen zijn dat u het van een andere website heeft besteld? Zoals Groupdeal of Groupactie? Wij raden u aan om uw afschriften goed te controleren en uw e-mails.Wij willen u bedanken voor uw geduld. Met vriendelijke groeten,
    Groupon Customer Support.
  4. Auteur
    L.
    Datum
    Oeps....was idd via Groupactie...excuses! Hebben de klacht inmiddels bij hun weggelegd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen