Klacht Groupon Nederland: massage via www.bookyourgroupon.com tot eind 2014 niet te boeken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23417
Gebruiker
Weeda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wilde net 2 groupons inwisselen via www.bookyourgroupon.com voor massages in Rotterdam. Dit moet volgens de voucher en bij de massagesalon mag ik direct niet boeken. Tot eind 2014 (!!) is geen enkele datum beschikbaar.
25-2-2013 eerste mail naar Groupon met antwoord, dat ze dit gaan uitzoeken. De dag erna kreeg ik wel een herinnering "Herinnering: uw toegang tot Groupon Booking‏". Maar ik KAN niet boeken!!!!
Daarna nog 2 herinneringsmails gestuurd (01-03 en 10-03), maar tot vandaag, 12-3-2013 geen antwoord. Voucher loopt 10 juni af, ik wilde dit als cadeau aan mijn dochters geven en dit al in de voorjaarsvakantie doen. Ging dus niet door.......maar hopen dat het in de meivakantie gaat lukken.



De oplossing

Ik wil gewoon kunnen boeken! Als het niet via de boekingssite gaat dan zou het mogelijk moeten zijn om direct bij de aanbieder te kunnen reserveren. Baal ook erg dat er geen antwoord komt.

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Claudia,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het niet lukt om te reserveren. Onze klantenservice zal gelijk contact met u opnemen en met een oplossing komen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Weeda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen