Klacht Groupon Nederland: Matras van 350 nooit geleverd

Klachtnummer
# 19156
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 november bestelden wij een 3Pocketveringmatras met traagschuim en koudschuim" bij Groupon. De levering zou volgens Groupons voorwaarden 26 dagen duren. Na exact 56 dagen en meerdere telefoontjes met de klantendienst kan er niks gezegd worden over de levering, noch wordt er ingestemd met terugbetaling.

De oplossing

Ik wil een spoedige terugbetaling.

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Christian,Zoals wij in ons systeem kunnen zien, heeft u inmiddels het matras ontvangen. Excuus dat deze zo ontzettend vertraagd was!
    We zullen er alles aan doen om uw toekomstige aankoop bij Groupon een stuk succesvoller te laten zijn! We wensen u veel plezier van uw aankoop.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen