Klacht Groupon Nederland: matrastopper via Goupon van Primatrassen - Stank

Klachtnummer
# 78621
Gebruiker
LB
Datum
3 reacties

Details

Klacht

ik heb eind augustus een matrastopper besteld via een groupon actie ter waarde van 179€. De topper is eind september geleverd door Primatrassen. Meteen bij het uitpakken merkten we een een enorme stank (soort chemische lucht). Door de stank kunnen we het product niet gebruiken en veroorzaakt hoofdpijn. We zijn dus ontevreden over het product en willen het terugsturen. Via email en telefoon is meermaal geprobeerd contact op te nemen met Primatrassen, maar deze reageren niet.

Gewenste oplossing

product retour en geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Broos,
    Bedankt voor u bericht. We hebben de kwestie doorgezet naar de juiste afdeling. Deze zal binnen 3 werkdagen via email contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groeten,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    LB
    Datum
    er was nog geen oplossing geboden. Klanten
    service heeft zich nog niet gemeld.
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Broos,
    Onze excuses voor het ongemak , vervelend dat u tot op heden nog geen terugkoppeling heeft ontvangen. Echter is uw kwestie in behandeling genomen. Wij doen een beroep op uw geduld.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen