Klacht Groupon Nederland: Mijn behandeling is zeer slecht uitgevoerd, daarom wil ik mijn geld terug.

Klachtnummer
# 682563
Gebruiker
Bautz
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Helaas weigert Groupon om een deal terug te betalen omdat het later dan 14 dagen na aankoop gemeld is terwijl de Groupon niet is geclaimd. De aanbieder had ruim 3 weken na aankoop pas tijd voor een afspraak om mijn wimpers te liften en te verven. Na de behandeling bleek dat mijn wimpers nauwelijks gekruld waren en ook qua kleur zag ik geen verschil. Ik ben zeer ontevreden over de behandeling en de aanbieder reageert niet op mijn vragen om contact op te nemen. Kortom een blamage waar ik ten onrechte voor betaald heb en waar ook Groupon weigert aan mee te werken.

Gewenste oplossing

Ik wil het volledige aankoopbedrag terug vanwege onvoldoende levering van een dienst.

1 reactie

  1. Auteur
    Bautz
    Datum
    Helaas lukt het niet om de medewerkers van Groupon aan hun verstand te brengen dat ik het aankoopbedrag van deze Groupon terug wil omdat de aanbieder zeer slecht werk geleverd heeft en vervolgens niet reageert op contactverzoeken. Ik heb dit inmiddels al 5 keer uitgelegd maar het lijkt erop dat mijn mails niet gelezen worden of mijn klacht niet serieus genomen wordt.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen