Klacht Groupon Nederland: Mijn behandeling is zeer slecht uitgevoerd, daarom wil ik mijn geld terug.
Details
Klacht
Helaas weigert Groupon om een deal terug te betalen omdat het later dan 14 dagen na aankoop gemeld is terwijl de Groupon niet is geclaimd. De aanbieder had ruim 3 weken na aankoop pas tijd voor een afspraak om mijn wimpers te liften en te verven. Na de behandeling bleek dat mijn wimpers nauwelijks gekruld waren en ook qua kleur zag ik geen verschil. Ik ben zeer ontevreden over de behandeling en de aanbieder reageert niet op mijn vragen om contact op te nemen. Kortom een blamage waar ik ten onrechte voor betaald heb en waar ook Groupon weigert aan mee te werken.Gewenste oplossing
Ik wil het volledige aankoopbedrag terug vanwege onvoldoende levering van een dienst.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.