Klacht Groupon Nederland: Miskoop vest Uniquely zero via groupon
Details
De klacht
Via Groupon een damesvest besteld van Uniquely zero, 16-10-2015. Bij levering bleek het van heel inferieure kwaliteit te zijn en ook nog eens te klein. Ik wil het retourneren, maar krijg bij het bedrijf geen gehoor. Groupon ingeschakeld die me een emailadres gaven waarheen ik gemaild. Na enkele weken wachten (de terugzendtermijn is inmiddels verstreken) kreeg ik een Engelstalige mail, waarin gevraagd werd om een foto van het produkt en allerlei andere gegevens. Dit inmiddels op 30 oktober retour gezonden, maar nog steeds niets gehoord. Groupon hier inmiddels ook van op de hoogte gesteld, maar ook nog geen respons gehad.De oplossing
Ik wil het vest gratis retourneren en mijn geld terug krijgen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.