Klacht Groupon Nederland: Miskoop vest Uniquely zero via groupon

Klachtnummer
# 138514
Gebruiker
wilmavz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Groupon een damesvest besteld van Uniquely zero, 16-10-2015. Bij levering bleek het van heel inferieure kwaliteit te zijn en ook nog eens te klein. Ik wil het retourneren, maar krijg bij het bedrijf geen gehoor. Groupon ingeschakeld die me een emailadres gaven waarheen ik gemaild. Na enkele weken wachten (de terugzendtermijn is inmiddels verstreken) kreeg ik een Engelstalige mail, waarin gevraagd werd om een foto van het produkt en allerlei andere gegevens. Dit inmiddels op 30 oktober retour gezonden, maar nog steeds niets gehoord. Groupon hier inmiddels ook van op de hoogte gesteld, maar ook nog geen respons gehad.

De oplossing

Ik wil het vest gratis retourneren en mijn geld terug krijgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen