Klacht Groupon Nederland: Misleidende en waardeloze Groupon producten via Uniquely Zero

JS

Onlangs heb ik een bikini en 2 kimono's bij Groupon besteld. Deze zijn geleverd door Uniquely Zero. De bikini die ik heb ontvangen is compleet anders dan op de foto. De kimono's zijn goedkope vodjes van een heel andere materiaalmix dan in de omschrijving vermeld stond. Een week geleden heb ik Groupon gebeld hierover. Die verwees me door naar de leveranier Uniquely Zero.
De leverancier is alleen per mail bereikbaar en geeft aan dat ik het product op eigen kosten a 13 euro kan retourneren naar Belgie. (Ik ben gekke Henkie niet!) Intussen ben ik een week verder en heb ik nog steeds geen oplossing.
Ik voel me ontzettend misleid en wil mijn geld terug krijgen. Ik vind het belachelijk en uitermate vervelend dat ik als klant van Groupon met de leverancier moet bakkeleien hierover. Wat heb ik met de leverancier te maken als ik het aankoopbedrag aan Groupon heb voldaan?!

Volgende week ga ik voor 2 weken op vakantie en ik wil ZO SPOEDIG MOGELIJK en uiterlijk binnen 7 dagen een oplossing hiervoor.

Aangezien ik producten heb ontvangen die niet overeenkomen met de omschrijvingen, ben ik niet voornemens zelf de retourkosten te dragen. Ik ontvang dan ook graag een antwoordnummer waarnaar ik de goederen kan retourneren of een bevestiging dat de gemaakte kosten voor retourneren (naar adres in Nederland of België) worden vergoed.

Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Simic,

Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat uw producten niet naar uw wensen voldoen.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 6 dagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben en vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing zal ontvangen.

Groupon Customer Support
    JS
    Ditzelfde bericht heb ik 9 dagen (!!) geleden al ontvangen toen ik deze kwestie telefonisch aan de Groupon Klantenservice meldde! Intussen heb ik de producten al geretourneerd en de 13 euro betaald. Ook dit is al aan Groupon gemeld tezamen met de tracking link voor het pakket. De retouren zijn al ontvangen, maar ik heb nog steeds geen bericht. Ik wil graag mijn aankoopbedrag teruggestort en de retourkosten vergoed krijgen.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?