Klacht Groupon Nederland: Misleidende informatie Groupon ?!

Jako

Aanbieding van Groupon om feest te vieren met 30 personen. Volgens Groupon t.w.v.
€ 2.086,50 en door 71% korting betaal je € 1.487,50 minder, dus maar.... € 599,=

Op de site van de aanbieder, The Party Factory Almere, staat een prijs voor eenzelfde aanbieding van € 19,95 pp. Volgens mijn berekening is dat voor 30 personen: € 598,50.

Rechtstreeks bij de aanbieder betaal ik dus nog € 0,50 minder dan via Groupon.

Is dat een foutje of ??????

Eerlijke aanbiedingen

Groupon.nl
    Beste meneer Kort,Bedankt voor uw bericht. Dat is heel vervelend. Echter wij garanderen niet dat wij de goedkoopste zijn.
    Als u de deal heeft aangekocht dan kunt u het altijd binnen 14 dagen zonder reden annuleren.
    Dan wil ik ook graag uw e-mailadres en grouponcode van de aankoop.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en in afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Jako
    "Echter wij garanderen niet dat wij de goedkoopste zijn." Dat is helder, maar wel dat iets met 71% korting (een bedrag van € 1.487,50) kan worden aangekocht.
    Dat is dus NIET WAAR en, naar mijn idee, oneerlijk en misleidend.
    U bent er, naar mijn idee, wél verantwoordelijk voor dat zaken eerlijk worden voorgespiegeld !!!
    Groupon.nl
    Beste meneer Kort,
    Bedankt voor uw bericht.
    Dat is heel vervelend. Echter wij garanderen niet dat wij de goedkoopste zijn.
    Dan wil ik ook graag uw e-mailadres en grouponcode van de aankoop.
    Groupon Customer Support
    Jako
    Er is geen sprake van afhandeling. Groupon heeft de eerdere reactie gewoon gekopieerd en nog een keer geplaatst.
    VOOR IEDEREEN dus de tip: let op en vergelijk de aanbiedingen van Groupon eerst met de aanbieder zelf !!! De korting is zeker niet altijd wat Groupon doet voorkomen.
    Ik vraag me af hoe dit is geregeld bij de reclamecodecommissie.

Jako

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?