Klacht Groupon Nederland: Misleidende prijzen

Kamphuis

Wij hebben bij Groupon op 4 augustus 2013 een USB-connection-kit voor iPad, Samsung Galaxy Tab of Samsung Galaxy Note gekocht voor 24,95. Deze zou normaal 49,95 kosten. Dus ik ging ervan uit dat dit een origineel apple product zou zijn. Nu kreeg ik hem afgelopen zaterdag 17 augustus thuis gestuurd en zie ik dat het geen origineel apple product is maar een plastic namaak product. Dit zelfde product is via internet te bestellen voor 8,95 of 9,95. Groupon verkoopt deze dingen dus veel en veel te duur.
Dit is misleiding. Ik heb dezelfde dag gemaild naar Groupon en ik zou binnen 24 uur een reactie ontvangen. Helaas tot op heden nog geen reactie ontvangen.
Zeer slecht!. Ik koop niets weer bij Groupon.

Ik wil mijn geld terug.

Groupon.nl
    Beste Claudette,Bedankt voor uw bericht.Ik vind het spijtig dat het product u is tegengevallen, omdat u ervan uitging dat het om een origineel Apple product ging.Echter geven wij in de aanbieding niet aan dat het om een Apple product gaat. Vaak is de deal van de partner speciaal gemaakt voor Groupon-ers en bevat deze meer dan het normale pakket, welke op de website van de deal aanbieder wordt aangegeven.Tevens is het concept van Groupon om mensen kennis te laten maken met diensten en producten voor een aantrekkelijke prijs. Hierbij claimen wij niet dat wij de goedkoopste aanbieding hebben. Het is dus mogelijk dat u het product of de dienst elders goedkoper kan vinden.Ik hoop en ga ervan uit dat het product naar behoren werkt. Mocht u nog problemen ondervinden kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice.Met vriendelijke groeten,Yonique
    Het Groupon Team
    Kamphuis
    U biedt een product aan die zogenaamd 49,95 kost en nu 24,95. Op internet is dit product te koop voor 8,95. Is dit jullie manier om mensen kennis te laten maken met diensten en producten voor een aantrekkelijke prijs. In mijn beleving is dit absoluut geen aantrekkelijke prijs.
    Groupon.nl
    Beste Claudette,Bedankt voor uw reactie. De prijzen zijn in overleg met de dealaanbieder tot stand gekomen. Zoals mijn collega al aangaf, geven wij niet aan dat wij de allergoedkoopste zijn. In ons systeem zien wij dat u de retourprocedure heeft laten starten. Zodra wij het track en trace nummer hebben ontvangen van u, zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Kamphuis
    Ik heb bij aanvullende informatie mijn gegevens en het track en tracenummer vermeld. Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk het geld terug 24,95.

Kamphuis

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?