Klacht Groupon Nederland: Nespresso capsules die niet passen en zelf verzendkosten betalen

bianca1976

Ik had Nespresso koffiecapsules via Groupon besteld die volgens de omschrijving in elk Nespresso apparaat zouden passen. Ze pasten dus niet in ons apparaat en ik moest ze terugsturen naar Italie. Ik heb telefonisch overlegd met Groupon en zou de bon opsturen en dan zouden ze de verzendkosten van € 26,30 aan me vergoeden. Nu krijg ik toch een afwijzingsmail waarin ze aangeven dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Ik ben hier totaal niet over te spreken. Ik heb nog een mail teruggestuurd waarin ik aangeef dat ik het hier niet mee eens ben, maar ze blijven aangeven de kosten niet te vergoeden.

De verzendkosten vergoeden!

Groupon.nl
    Beste Bianca,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze Klantenservice. Wij zullen de situatie gelijk bekijken voor u. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    bianca1976
    Ik moet de verzendkosten indienen bij caffe.com, het bedrijf dat de koffiecups heeft geleverd. Ik heb ze een mail gestuurd...
    bianca1976
    Ik heb een mail ontvangen van de leverancier van de koffie en zij vergoeden de verzendkosten niet. Groupon vergoedt de kosten ook niet. Ik ben heel ontevreden over de service van Groupon en zal daar niet snel meer iets bestellen!
    Groupon.nl
    Beste Bianca,Bedankt voor uw reactie. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Echter is de deal in samenspraak met de desbetreffende partner tot stand gekomen en zij zijn dan ook in dit geval verantwoordelijk voor de verzendkosten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    bianca1976
    Ik ben totaal niet tevreden over de afwikkeling van mijn klacht. Groupon doet helemaal niets voor me en de verzendkosten worden niet vergoed. Caffe.com verwijst me naar Groupon en Groupon naar Caffe.com. Superslechte service. Dit is de laatste keer dat ik iets bij Groupon heb besteld!
    Groupon.nl
    Beste Bianca,Bedankt voor uw reactie. In ons systeem zien wij dat het volledige aankoopbedrag inmiddels is teruggestort op uw rekening. In verband met de verzendkosten ontvangen wij graag de bon van de retourzending. Zodra wij deze hebben ontvangen, zullen wij opzoek gaan naar een passende oplossing voor u. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?