Klacht Groupon Nederland: Nespresso capsules die niet passen en zelf verzendkosten betalen

Klachtnummer
# 29269
Gebruiker
bianca1976
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik had Nespresso koffiecapsules via Groupon besteld die volgens de omschrijving in elk Nespresso apparaat zouden passen. Ze pasten dus niet in ons apparaat en ik moest ze terugsturen naar Italie. Ik heb telefonisch overlegd met Groupon en zou de bon opsturen en dan zouden ze de verzendkosten van € 26,30 aan me vergoeden. Nu krijg ik toch een afwijzingsmail waarin ze aangeven dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn. Ik ben hier totaal niet over te spreken. Ik heb nog een mail teruggestuurd waarin ik aangeef dat ik het hier niet mee eens ben, maar ze blijven aangeven de kosten niet te vergoeden.

De oplossing

De verzendkosten vergoeden!

6 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Bianca,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze Klantenservice. Wij zullen de situatie gelijk bekijken voor u. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  2. Auteur
    bianca1976
    Datum
    Ik moet de verzendkosten indienen bij caffe.com, het bedrijf dat de koffiecups heeft geleverd. Ik heb ze een mail gestuurd...
  3. Auteur
    bianca1976
    Datum
    Ik heb een mail ontvangen van de leverancier van de koffie en zij vergoeden de verzendkosten niet. Groupon vergoedt de kosten ook niet. Ik ben heel ontevreden over de service van Groupon en zal daar niet snel meer iets bestellen!
  4. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Bianca,Bedankt voor uw reactie. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Echter is de deal in samenspraak met de desbetreffende partner tot stand gekomen en zij zijn dan ook in dit geval verantwoordelijk voor de verzendkosten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  5. Auteur
    bianca1976
    Datum
    Ik ben totaal niet tevreden over de afwikkeling van mijn klacht. Groupon doet helemaal niets voor me en de verzendkosten worden niet vergoed. Caffe.com verwijst me naar Groupon en Groupon naar Caffe.com. Superslechte service. Dit is de laatste keer dat ik iets bij Groupon heb besteld!
  6. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Bianca,Bedankt voor uw reactie. In ons systeem zien wij dat het volledige aankoopbedrag inmiddels is teruggestort op uw rekening. In verband met de verzendkosten ontvangen wij graag de bon van de retourzending. Zodra wij deze hebben ontvangen, zullen wij opzoek gaan naar een passende oplossing voor u. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen