Opgelost door Groupon Nederland: Niet gekregen wat ik heb besteld

Smangru

Ik heb via groupon een bon gekocht voor indiaas eten bij currys hut in Rotterdam.
Zondag heb ik een mail gestuurd naar dhet aangegeven emailadres om aan te geven dat ik de catering woensdag bezorgd wilde hebben. Maandagmiddag nog geen reactie dus gebeld naar het restaurant en deze gaf aan dat het emailadres niet meer juist is. Als ik niet had gebeld had ik woensdag dus voor niks zitten wachten!
Toen maar telefonisch mijn bestelling doorgegeven.
Dit was voor een etentje thuis. Ik wilde het menu mét vlees.
Woensdag is het bezorg en tijdens het uitpakken zie ik dat dit het menu zonder vlees is. Dit had ik niet besteld en als vleeseter ben ik niet van plan om te gaan betalen voor een menu met alleen groenten. Contact opgenomen met currys hut maar zij geven aan niks te kunnen doen. Het dessert was ook niet genoeg voor 10 personen. Currys hut: gaf aan dat ze voor 50 euro geen dessert voor 10 personen gaan geven.

Mijn geld terug. Groenten had ik zelf ook kunnen maken en een dessert voor 3 personen kan natuurlijk niet als je een feestje hebt met 10 personen.

Groupon.nl
    Beste Mangru,
    Bedankt voor uw bericht. Dat is heel vervelend.
    We hebben dit meteen doorgezet naar onze desbetreffende afdeling. U ontvangt binnen 5 dagen een terugkoppeling per e-mail. Onze excuses voor het ongemak.
    Groupon Customer Support
    Smangru
    Bedankt voor de snelle afhandeling. Ik heb het volledige aankoopbedrag terug gekregen in credits. Aangezien ik vaak bij groupon bestel ben ik hier tevreden mee.

Smangru

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?