Opgelost door Groupon Nederland: Niet gekregen wat ik heb besteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86918
Gebruiker
Smangru
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb via groupon een bon gekocht voor indiaas eten bij currys hut in Rotterdam.
Zondag heb ik een mail gestuurd naar dhet aangegeven emailadres om aan te geven dat ik de catering woensdag bezorgd wilde hebben. Maandagmiddag nog geen reactie dus gebeld naar het restaurant en deze gaf aan dat het emailadres niet meer juist is. Als ik niet had gebeld had ik woensdag dus voor niks zitten wachten!
Toen maar telefonisch mijn bestelling doorgegeven.
Dit was voor een etentje thuis. Ik wilde het menu mét vlees.
Woensdag is het bezorg en tijdens het uitpakken zie ik dat dit het menu zonder vlees is. Dit had ik niet besteld en als vleeseter ben ik niet van plan om te gaan betalen voor een menu met alleen groenten. Contact opgenomen met currys hut maar zij geven aan niks te kunnen doen. Het dessert was ook niet genoeg voor 10 personen. Currys hut: gaf aan dat ze voor 50 euro geen dessert voor 10 personen gaan geven.

De oplossing

Mijn geld terug. Groenten had ik zelf ook kunnen maken en een dessert voor 3 personen kan natuurlijk niet als je een feestje hebt met 10 personen.

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Mangru,
    Bedankt voor uw bericht. Dat is heel vervelend.
    We hebben dit meteen doorgezet naar onze desbetreffende afdeling. U ontvangt binnen 5 dagen een terugkoppeling per e-mail. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Smangru
    Datum
    Bedankt voor de snelle afhandeling. Ik heb het volledige aankoopbedrag terug gekregen in credits. Aangezien ik vaak bij groupon bestel ben ik hier tevreden mee.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Smangru
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen