Opgelost door Groupon Nederland: niet geleverde bestelling groupon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 83518
Gebruiker
herman
Datum
2 reacties

Details

Klacht

13 -10 bestelling geplaatst. levertijd 2 weken. niets meer gehoord. ik kan groupon via internet niet bereiken. het is mij in elk geval niet gelukt.

Gewenste oplossing

alsnog levering
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Effting,
    Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad vervelend.
    Wij zijn op de hoogte van het probleem en zijn bezig met het vinden van een oplossing. Als u niet op een oplossing wilt wachten dan mogen we u een terugbetaling doen.
    We horen graag wat u wenst.
    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    herman
    Datum
    Ik heb er dan vertrouwen in dat er een adequate oplossing wordt gevonden. Voor mij is dat alsnog een spoedige levering.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen