Klacht Groupon Nederland: Niet leveren en geen geld terug van Groupon

Maximeisje

Deze klacht heb ik in 2016 bij fam Meinen, 2017 bij fam wouterson en nu 2018 bij ons. Het is geen fout het is een standaardtrucwaarbij men dmv de kleine letterthes de klant oplicht.
Wouterson 27/09/2017
1 september hebben wij twee matrassen besteld en betaald bij Groupon er werd 1 matras bezorgd toen wij niet thuis waren en in onze schuur neergelegd! Onmiddellijk hebben wij gemaild naar groupon! De tweede matras zou bezorgd worden binnen de bestellingstermijn van 3 weken. Toen dit niet gebeurde mailden wij weer den dienden een klacht in deze mail zou binnen 10 dagen beantwoord worden. Dat gebeurde het simpele antwoord? Men had binnen 10 dagen gereageerd maar de klacht was niet opgelost. Nu blijft het stil. Wij zijn bejaard en slapen nu op een ligstoel jemeaux op 1 matras? I.p.v.te genieten en ontspannen te slapen hebben wij nu slapeloze nachten! Zo jammer! Wat heb ik een spijt dat wij iets per postorder hebben gekocht!

Chat Ticket ID : 881514016990181945

Hetzelfe men wacht net zo lang met matras 2 , dat je de waardeloze matras 1 niet meer kan retourneren, daar heb je nml nr 2 voor nidig, men belooft steeds iver een week het voor je op te lossen, na weken blijkt je termijn om. Oplichting dus.

We zijn nu met 3, wie hebben dit nog meer meegemaakt?

Geld terug

Maximeisje
    Vrijdag wordt als het goed is matras 1 opgehaald, matras 2 nog steeds niet ontvangen. Men heeft na veel moeite mijn wettelijke annulering geaccepteerd. Nu nog geld terug zien te krijgen.
    Maximeisje
    De matras is idd opgehaald nog geen geld terug en 2e matras niets meer van gehoord, was onderweg.
    Maximeisje
    Nog steeds geld niet retour.
    Maximeisje
    Nog steeds mijn geld niet terug

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?