Klacht Groupon Nederland: niet leveren van aangeschafte dienst

A.L. Ebeling

op 5 februari jl. heb ik via Groupon voor 50 euro 3 uur klushulp bij De Karweiganger in Haarlem gekocht. na vergeefse pogingen tot het maken van een afspraak is het daar (we zijn nu bijna 5 maanden verder!) nog steeds niet van gekomen. De Karweiganger reageert niet op emails of ingesproken telefoonberichten. onlangs heb ik telefonisch contact opgenomen met Groupon en de medewerker kwam met de boodschap dat ik De Karweiganger nog een kans moet geven om de dienst te leveren en mocht dat niet lukken, dat ik dan een tegoedbon van Groupn krijg. ik wil echter gewoon mijn geld terug, maar dat schijnt niet te kunnen.

geld terug

Groupon.nl
    Beste Annemarie,Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl. Alvast bedankt en met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?