Klacht Groupon Nederland: nog steeds geen geld retour na bon weer retour gegeven aan groupon wegens niet kunnen besteden bij aanbieder.

MARION

hightea voor 4 pers. gekocht van het Eksternest te almere. (www.ooievaarsnestalmere.nl) deze niet meer kunnen besteden (wel gehouden aan reserveringstermijn maar ze zaten vol en kon niet meer voor het einde van de verloopdatum terecht. eksternest gaf aan de bon terug te geven aan groupon omdat ik deze niet meer kon inwisselen.
hierover meermaals gebeld met groupon. zou direct in orde komen. na 2e dure telefoontje naar de dure telefoonlijn bleek de groupon nog door een activatie van groupon heen te moeten. dit zou uitgezocht worden en in orde gemaakt worden. het bedrag zou ik op mijn rekening krijgen en de verdere voortgang zou ik te horen krijgen. tot nu toe nog steeds niets gehoord, de bon is al bijna 2 maanden eerder verlopen.(05-02-13) klacht bij groupon gemeld op 2-2-13. ik wil gewoon graag mijn geld terug zodat dit afgehandeld wordt en ik er geen geld en tijd meer in hoef te steken om dit verder voor elkaar te krijgen, want dit heeft me al te veel tijd en geld en energie gekost.

zsm gehele bedrag van voucher retour op bankrekening en 'schadevergoeding' / compensatie ter vergoeding van alle energie, hoge telefoonkosten en tijd.

Groupon.nl
    Beste Marion,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het zo gelopen is. Wat wij u in deze situatie kunnen aanbieden, is het volledige aankoopbedrag in de vorm van credits in uw Groupon account zetten. Wij zullen dit gelijk voor u in orde maken. Onze klantenservice zal u nog een bevestiging sturen via de e-mail. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Groupon.nl
    Beste Marion,Bedankt voor uw reactie. Wij zullen onmiddellijk de voucher voor u annuleren en het volledige aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Onze klantenservice zal ook nog een bevestiging sturen via de e-mail. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?