Opgelost door Groupon Nederland: Nog steeds geen levering van bestelde product.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44025
Gebruiker
S.K
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op 01.12.2013 product besteld. Ik heb Customer Support gemaild, gebeld elke keer krijg ik track en trace code. Voorwaarden (van de deal) Levering: bij aankoop moet je een afleveradres opgeven. Het product wordt rechtstreeks geleverd op het opgegeven adres, 1 week na aankoop van je groupon.

De oplossing

Na komen van hun afspraak. Levering: bij aankoop moet je een afleveradres opgeven. Het product wordt rechtstreeks geleverd op het opgegeven adres, 1 week na aankoop van je groupon.

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer Kanalan,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Momenteel zijn wij dit voor u aan het uitzoeken. Zodra wij meer duidelijkheid hebben, zullen we u gelijk op de hoogte brengen via de e-mail. Onze excsuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.K
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen