Opgelost door Groupon Nederland: Nog steeds geen levering van bestelde product.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44025
Gebruiker
S.K
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb op 01.12.2013 product besteld. Ik heb Customer Support gemaild, gebeld elke keer krijg ik track en trace code. Voorwaarden (van de deal) Levering: bij aankoop moet je een afleveradres opgeven. Het product wordt rechtstreeks geleverd op het opgegeven adres, 1 week na aankoop van je groupon.

Gewenste oplossing

Na komen van hun afspraak. Levering: bij aankoop moet je een afleveradres opgeven. Het product wordt rechtstreeks geleverd op het opgegeven adres, 1 week na aankoop van je groupon.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer Kanalan,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Momenteel zijn wij dit voor u aan het uitzoeken. Zodra wij meer duidelijkheid hebben, zullen we u gelijk op de hoogte brengen via de e-mail. Onze excsuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen