Klacht Groupon Nederland: Nog steeds geen normale reactie op mijn klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 181741
Gebruiker
Smangru
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Voucher niet kunnen verzilveren buiten mijn schuld om. Meerdere malen een klacht ingediend en nog steeds geen oplossing grhad van groupon. Ik ga hiermee door tot ik mijn geld terug heb!

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Mangru,

    Vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw Groupon.

    Graag ontvangen wij uw emailadres, controlecode en grouponcode zodat we uw vraag in behandeling kunnen nemen.

    We hopen u tot zover voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Smangru
    Datum
    Kan er misschien een keer serieus naar mijn klacht gekeken worden? Ik krijg steeds dezelfde standaard reacties van jullie en nooit een normale antwoord op mijn vraag. Ik heb mijn gegevens de afgelopen dagen meer dan 20 keer (jaa letterlijk!) naar jullie gemaild maar ik krijg steeds te horen dat jullie het jammer vinden dat ik het volledig bedrag niet heb terug gehad en dat ik maar contact op moet zoeken met mijn bank??? Alsof zij mij gaan compenseren omdat jullie te weinig overmaken??
  3. Auteur
    Smangru
    Datum
    Na vele onnodige mailtjes was er één medewerker die wel de moeite nam om mijn verhaal te lezen en heb ik het geldbedrag in credits terug gekregen. Deze credits waren maar 3 dagen geldig dus ik heb haastig iets moeten kopen en hierdoor helaas niet al mn credits kunnen gebruiken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Smangru
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry