Klacht Groupon Nederland: Nog steeds geen terugbetaling

Tortura

Op 06-08 een klacht ingediend (#31284). Hierop netjes reactie gehad met belofte tot terugbetaling. MAAND later GEEN GELD!
(Beste Cathy,
Naar aanleiding van uw bericht op de website Klachentkompas, stuur ik u deze e-mail. We hebben de kwestie bekeken en in dit geval zullen wij de verzendkosten voor u vergoeden. Helaas is de bon van de retourzending, die u op 27 juli naar ons gemaild heeft, niet goed doorgekomen. Kunt u deze bon opnieuw naar ons sturen? Wij zullen vervolgens de verzendkosten voor u in orde maken. Alvast bedankt en nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Floortje
Customer Support
en
Beste Cathy,
Bedankt voor het doorsturen van de bon. Wij hebben uw gegevens gelijk doorgestuurd naar onze Financiële afdeling. Zij zullen de verzendkosten terugstorten op uw rekening. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.
Mocht u

Ik wil mijn geld terug!

Groupon.nl
    Beste Cathy,Bedankt voor uw bericht. We hebben de kwestie gelijk voor u nagekeken in ons systeem. Het volledige aankoopbedrag is inmiddels teruggestort op uw rekening. Daarnaast zullen we voor u nakijken wanneer de verzendkosten op uw rekening zullen staan. Onze Klantenservice zal hier vandaag nog een e-mail over sturen. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Tortura
    Wederom direct contact via klachtenkompas, daar niets over te klagen.
    Ook direct mail gehad, met bericht over terugbetaling. Maar uiteindelijk nog geen cent gezien. Op mails wordt ook gewoon niet meer gereageerd, en ik wacht nu dus al 3 maanden op geld
    Groupon.nl
    Beste Cathy, Bedankt voor uw reactie. Wij zullen dit gelijk voor u nakijken in ons systeem. Het volledige aankoopbedrag hoort namelijk op uw rekening te staan. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Custumor Support
    Tortura
    Het gaat hier nog steeds om de terugbetaling van de verzendkosten. Meerdere malen (op verzoek van jullie) ibanrekeningnummer + bic nummer gezonden.
    Blijkbaar worden deze gegevens niet opgeslagen, ik heb dit nu al zeker 6x opnieuw verzonden. En steeds weer wordt gezegd dat deze gegevens niet bekend zijn.
    Groupon.nl
    Beste Cathy,Bedankt voor uw reactie. Onze Klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen via de e-mail. Zij hebben het overzicht uit ons Financiële systeem naar u toegestuurd. Uit dit systeem blijkt dat het aankoopbedrag wel degelijk is teruggestort op uw bankrekening. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Tortura
    Nogmaals.... Het gaat hier om de verzendkosten die nog steeds niet zijn overgemaakt naar mijn rekening!Hoe lang moet ik hier nu nog op wachten???
    Groupon.nl
    Beste Cathy,Bedankt voor uw reactie en onze excuses voor de verwarring. In ons systeem zien wij dat wij u op 9 september een e-mail hebben gestuurd met daarin het verzoek om ons uw IBAN en/of BIC nummer te sturen. Helaas is alleen uw rekeningnummer niet voldoende om de verzendkosten naar u terug te storten. Op deze e-mail hebben wij echter geen reactie van u ontvangen. Graag vernemen wij dan ook alsnog van u naar welk IBAN en/of BIC nummer wij de verzendkosten kunnen terugstorten. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Tortura
    Ik heb nu al 6x mijn IBAN én BIC nummer gezonden. Wie behandeld deze ontvangen berichten als je ze nu dan nog steeds niet hebt????
    Vandaag dan maar voor de 7e keer mijn gegevens verzonden
    Groupon.nl
    Beste Cathy,Bedankt voor uw reactie. Inmiddels heeft onze Klantenservice contact met u opgenomen met betrekking tot deze kwestie. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak. Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Tortura
    Inmiddels 12 dagen geleden dat mij weer via mail bevestigd is dat de verzendkosten overgemaakt zouden worden. Nu nog steeds niets op mijn bankrekening
    Groupon.nl
    Beste Cathy,Inmiddels heeft onze Klantenservice je een e-mail gestuurd met betrekking tot de verzendkosten. Indien je nog andere vragen hebt, dan horen we die graag. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Tortura
    Op 22-10 een email waarin staat dat ik binnen een week het geld op mijn rekening kan verwachten.
    Nu 2 weken later, nog steeds niets ontvangen
    Groupon.nl
    Beste Cathy,Goed dat u het ons laat weten. Het bedrag had al op uw rekening moeten staan. Dit zullen we gelijk bij onze Financiële afdeling navragen. Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Tortura
    En wederom nog steeds geen geld....Via mail wordt niet gereageerd, dus blijkbaar moet ik het maar weer via klachtenkompas doen
    Groupon.nl
    Beste Cathy,Inmiddels hebben wij u een e-mail gestuurd. Wij gaan dit gelijk voor u navragen aan onze Financiële afdeling.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Tortura
    Hoe vaak moet ik hier nog over blijven mailen en hetzelfde te horen krijgen? Er is nog steeds niets gebeurd en ik wacht nu al 5 maanden op deze betaling? (vanaf 22-06)

Tortura

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?