Klacht Groupon Nederland: Nooit ontvangen
Details
Klacht
Ik heb nu langer dan een maand geleden iets besteld bij groupon en ik heb het nog steeds niet ontvangen. Ik heb een track en trace link gehad, waar ik ook lang op moest wachten! Waaruit blijkt dat het pakket ontvangen is door post nl maar sinds dien geen beweging heeft gemaakt en daar dus nog steeds ligt, al 3 weken lang. Ik heb Groupon inmiddels al 8 keer gebeld en ze kunnen mij geen goed antwoord geven en hebben al een paar keer gezegd dat ze het gingen uitzoeken en dat ik terug gebeld of gemaild wordt, nou nooit meer iets gehoord erover.Gewenste oplossing
Mijn gewenste oplossing zou zijn dat ik mijn product ontvang of dat mijn geld terug word gestort op mijn rekening, bedrag: €61,95De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.