Klacht Groupon Nederland: Nooit ontvangen

Blossombdw

Ik heb nu langer dan een maand geleden iets besteld bij groupon en ik heb het nog steeds niet ontvangen. Ik heb een track en trace link gehad, waar ik ook lang op moest wachten! Waaruit blijkt dat het pakket ontvangen is door post nl maar sinds dien geen beweging heeft gemaakt en daar dus nog steeds ligt, al 3 weken lang. Ik heb Groupon inmiddels al 8 keer gebeld en ze kunnen mij geen goed antwoord geven en hebben al een paar keer gezegd dat ze het gingen uitzoeken en dat ik terug gebeld of gemaild wordt, nou nooit meer iets gehoord erover.

Mijn gewenste oplossing zou zijn dat ik mijn product ontvang of dat mijn geld terug word gestort op mijn rekening, bedrag: €61,95

Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Blue,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat u tot op heden geen levering heeft ontvangen.Uit de gegevens van klachtenkompas kan ik niks terugvinden.Wilt u ons uw grouponcode en e-mailadres sturen zodat we u hiermee verder kunnen helpen?Alvast bedankt voor uw antwoord en in afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Blossombdw
    Me bestellings nummer is: 275737268
    Groupon code: 001000246U
    Email: blossomdeweerd@me.com
    Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw De Weerd,Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u nog geen levering heeft ontvangen.Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 6 dagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben omtrent uw levering en vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een terugkoppeling zal ontvangen met een gepaste oplossing.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support.

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?