Klacht Groupon Nederland: Office365 werkt niet na aankoop bij Groupon

Klachtnummer
# 252856
Gebruiker
A.C. Leliveld
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via Groupon een licentie geprobeerd te kopen voor Office365. Gekocht op 28 december 2016 voor de periode van 1 jaar. Activatie lukt niet. Meldingen dat Groupon-code niet juist is etc. Groupon verwijst me naar Eptimum. Zij nemen contact op via email. Totaal nog niks van hen gehoord. Groupon reageert sinds week ook niet meer op mailtjes.

De oplossing

Of de licentie werkend maken of mijn aankoopbedrag terugstorten.

2 reacties

  1. Auteur
    A.C. Leliveld
    Datum
    Nog steeds geen oplossing helaas...
  2. Auteur
    A.C. Leliveld
    Datum
    Nog steeds geen oplossing

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen