Klacht Groupon Nederland: Onbereikbaar om te kunnen reserveren
Details
Klacht
Ik ben al ruim een week bezig om telefonisch te reserveren bij Gold Clinics in Amersfoort.Het betreft een gezichtsbehandeling van een uur voor mij en mijn vriendin.
Telefoon wordt niet opgenomen; ingesproken bericht dat er wegens drukte niet opgenomen kan worden, maar dat ze zsm terugbellen. Dat gebeurt niet.
Online bespreken lukt ook niet, omdat het systeem niet werkt.
Dan maar online een bericht achterlaten. Ook hier wordt niet op gereageerd.
Over een paar weken verlopen mijn Grouponbonnen.
Wat nu???
Gewenste oplossing
Dat ze zsm contact met mij opnemen om alsnog een afspraak in te plannen.Mijn gegevens zijn ingesproken in hun antwoordapparaat en ook via online contact van mijn kant uit.
Dat de datum van het verlopen van mijn Grouponbon (over een paar weken) wordt geprolongeerd.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.