Klacht Groupon Nederland: onbereikbaarheid Groupon

Joke

De aanbieder Groupon.nl is volstrekt onbereikbaar voor een klacht.
Bij deze aanbieder kocht ik een voucher voor 2 personen voor een 3-gangenmenu bij eethuis Wissel in Epe.
Vele malen heb ik geprobeerd een tafel te reserveren met 3 keer een smoes dat ze een feest hadden, vol waren, niet in het hoogseisoen Grouponners ontvangen. Uiteindelijk werd ik afgescheept met een buffet op donderdag 3 september a.s. Ik heb mijn buik er van vol.

Ik ben tevreden als Groupon weer goed bereikbaar is; ik weer kan inloggen met mijn account. Als ik een nieuw account aanvraag wordt er niet op gereageerd.

Groupon.nl
    Beste mevrouw Mourik,

Bedankt voor uw bericht en vervelend dat u Groupon niet kan bereiken.

Groupon is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 19.00 en zaterdag van 9.00 tot 17.00 op het telefoonnnummer 020 43 50 369.

Tevens kunt u e-mailen naar klantenservice@groupon.nl. In dit geval ontvang je binnen 24 uur een reactie.

Wij kunnen u niet verder helpen met uw situatie, omdat uw mailadres of controlecode niet zichtbaar is voor ons.

Graag ontvangen wij deze gegevens en situatiebeschrijving indien u langs deze weg verder geholpen wilt worden.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben betreft de bereikbaarheid van Groupon en wens u een fijne dag toe.

Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?