Klacht Groupon Nederland: onbereikbaarheid Groupon

Klachtnummer
# 125913
Gebruiker
Joke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De aanbieder Groupon.nl is volstrekt onbereikbaar voor een klacht.
Bij deze aanbieder kocht ik een voucher voor 2 personen voor een 3-gangenmenu bij eethuis Wissel in Epe.
Vele malen heb ik geprobeerd een tafel te reserveren met 3 keer een smoes dat ze een feest hadden, vol waren, niet in het hoogseisoen Grouponners ontvangen. Uiteindelijk werd ik afgescheept met een buffet op donderdag 3 september a.s. Ik heb mijn buik er van vol.

De oplossing

Ik ben tevreden als Groupon weer goed bereikbaar is; ik weer kan inloggen met mijn account. Als ik een nieuw account aanvraag wordt er niet op gereageerd.

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Mourik,

    Bedankt voor uw bericht en vervelend dat u Groupon niet kan bereiken.

    Groupon is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 19.00 en zaterdag van 9.00 tot 17.00 op het telefoonnnummer 020 43 50 369.

    Tevens kunt u e-mailen naar klantenservice@groupon.nl. In dit geval ontvang je binnen 24 uur een reactie.

    Wij kunnen u niet verder helpen met uw situatie, omdat uw mailadres of controlecode niet zichtbaar is voor ons.

    Graag ontvangen wij deze gegevens en situatiebeschrijving indien u langs deze weg verder geholpen wilt worden.

    Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben betreft de bereikbaarheid van Groupon en wens u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support


Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen