Klacht Groupon Nederland: ondanks toezegging geen geld terug na defect en niet geleverd product

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 311569
Gebruiker
H.C. Hilten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte Groupon,

Ik heb al meerdere emails naar u gestuurd. Ik heb namelijk 2 sets Apple EarBuds bij u gekocht maar slechts 1 set ontvangen. En van de ontvangen set was 1 oortje na enkele weken al kapot. In diverse live chats is mij toegezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik heb al meerdere keren mijn rekeningnummer doorgegeven. Ook heb ik het kapotte setje terug gestuurd.

Nu geeft uw medewerker Mohammed E, aan dat ik alleen maar 27 euro aan Groupon Credits terug kan krijgen. Dit is echter wettelijk niet terecht. Want u heeft mij niet geleverd wat ik besteld heb, dus heb ik recht op mijn geld terug.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
M van Hilten

De oplossing

mijn geld terug gestort zien op mijn bankrekening.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.C. Hilten
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is tot nu toe nog helemaal niet gereageerd door Groupon
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen