Klacht Groupon Nederland: Ondeugdelijk product

Klachtnummer
# 96075
Gebruiker
Dik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 28-10-2014 een lounge stoel Palmeras via Groupon thuis bezorgd gekregen, na ongeveer 2 maanden werd de stoel wat onstabiel en wilde ik de kijken of bouten onder de houten voet nog wel vast zaten tot mijn schrik zag ik dat de houten voet aan het scheuren was.Ik heb daar melding van gedaan bij Groupon omdat ik 2 jaar garantie op de stoel heb.Maar ze houden mij maar aan het lijntje een oplossing word er niet geboden.
Misschien dat langs deze weg er wel iets gebeurd.

De oplossing

Of een vervanging van de stoel of geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Dekker,Bedankt voor uw bericht.Heel vervelend dat u een defect product heeft na 2 maanden.Helaas kan ik u niet terugvinden in ons systeem. Wilt u ons uw gegevens sturen via klachtenkompas of via klantenservice@groupon.nl zodat we dit verder kunnen afhandelen?Heeft u andere vragen?
    Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.Alvast bedankt voor uw antwoord en in afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Dik
    Datum
    Is bijzonder goed opgelost, heb het aankoopbedrag terug ontvangen. Hulde

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen