Klacht Groupon Nederland: ongevraagde spam

Klachtnummer
# 197568
Gebruiker
Peter Lebens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Reeds meerdere keren gevraagd aan groupon te stoppen met sturen van mail.
Via mail krijg ik steeds gezegd dit via hun site te doen echter al maanden lang kom ik op een pagina die niet werkt. ( ik kan zeggen dat dit opzet van groupon is.)
In plaats van mij uit te schrijven ontvang ik steeds meer mail per dag inmiddels al 3 in plaats van 1.
Ook op mails krijg je gewoon geen antwoord.
Dit bedrijf zou straf rechterlijk vervolgd moeten worden.
Hopelijk kunnen jullie mij van hen af helpen.
Met vriendelijke groet
P. Lebens

De oplossing

Uit de mailinglijst van Groupon verwijderd worden.
Geen spam meer ontvangen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen