Klacht Groupon Nederland: Onmogelijk retourbeleid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 349167
Gebruiker
Sarah
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kan mijn bestellingen die non-conform niet terugsturen volgens Groupons eigen retourbeleid. Nergens kan ik een retourlabel vinden waardoor ik gedwongen ben om zelf te betalen voor de kosten. Tevens kan ik nergens contactinformatie vinden om deze vraag direct aan hen toe te zenden.
Ik heb een mail gestuurd naar een oud emailadres en daarop een antwoordgekregen dat contact via de website gaat. Wat niet zo is. Vervolgens lees ik bij vragen dat wanneer je geen retourknop bij je Groupon ziet, dit betekent dat je het product niet kan retourneren! Het gaat om een horloge dat beschadigd is en een alleminium pasjeshouder die beschadigd is. Volgens Europese wetgeving moet je dit soort producten kunnen retourneren zonder op extra kosten te worden gewezen en indien ze beschadigd (nonconform) heb je 3 maanden de tijd om de producten te retourneren. Ik zie geen reden waarom deze producten niet in aanmerking komen voor retour.
Ik zou graag twee retourlabels ontvangen en mijn geld terug voor de beschadigde producten.

Gewenste oplossing

Ik wil de producten retourzenden met een retourlabel en mijn geld terug.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Sarah
    Datum
    Ik heb nog niets vernomen van Groupon en heb inmiddels ook via Paypal een verzoek ingediend. Ik vind het ongelooflijk dat je zoiets simpels als retourneren niet makkelijk maakt voor consumenten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen