Klacht Groupon Nederland: Onmogelijk retourbeleid
Details
Klacht
Ik kan mijn bestellingen die non-conform niet terugsturen volgens Groupons eigen retourbeleid. Nergens kan ik een retourlabel vinden waardoor ik gedwongen ben om zelf te betalen voor de kosten. Tevens kan ik nergens contactinformatie vinden om deze vraag direct aan hen toe te zenden.Ik heb een mail gestuurd naar een oud emailadres en daarop een antwoordgekregen dat contact via de website gaat. Wat niet zo is. Vervolgens lees ik bij vragen dat wanneer je geen retourknop bij je Groupon ziet, dit betekent dat je het product niet kan retourneren! Het gaat om een horloge dat beschadigd is en een alleminium pasjeshouder die beschadigd is. Volgens Europese wetgeving moet je dit soort producten kunnen retourneren zonder op extra kosten te worden gewezen en indien ze beschadigd (nonconform) heb je 3 maanden de tijd om de producten te retourneren. Ik zie geen reden waarom deze producten niet in aanmerking komen voor retour.
Ik zou graag twee retourlabels ontvangen en mijn geld terug voor de beschadigde producten.
Gewenste oplossing
Ik wil de producten retourzenden met een retourlabel en mijn geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.