Klacht Groupon Nederland: ontbijt

Klachtnummer
# 151705
Gebruiker
mientje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via groupon bij ontbijtbezorgd.com een ontbijt de luxe besteld. Croissants zwart, overige broodjes keihard, ei was blauw, fruit was gewoon vies, zalm niet gegeten nadat we eraan geroken hadden! 30 euro betaald en het is zo de container in gegaan, het bedrijf telefonisch niet t pakken te krijgen, mail wordt niet verstuurd! Het was echt te erg voor woorden, alsof alles gewoon in de ontbijtdoos gegooid was!!!

De oplossing

Geld terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen