Klacht Groupon Nederland: Ontbrekende onderdelen bij bestelling

Klachtnummer
# 197364
Gebruiker
Patricia1979
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 november heb ik een bestelling geplaatst, ik wilde 1 paar Led verlichting voor de fietswielen van mijn zoon bestellen. Helaas was de mogelijkheid om 1 en 2 paar te kiezen niet meer mogelijk, ik had als 1enige mogelijkheid 3 paar, heb toch besloten om deze te kopen. Nu werd mijn bestelling op 22 november geleverd, zat er maar 1 paar led verlichting in???? Geen briefje erbij met uitleg, waar de ontbrekende zijn, of ik voor de rest mijn geld terug krijg of dat ik een nalevering krijg???
Heb op de Facebook pagina van groupon 23-11 mijn klacht gemeld, krijg hier geen reactie op. Op hun website staat vermeld dat zij niet aan nazendingen doen en als de bestelling niet naar wens is, ik deze zelf retour dient te zenden, ik vind dit de omgekeerde wereld, zij leveren niet wat zij verkopen, ik vind dat zij dit op moeten lossen, door of na te leveren of een compensatie te geven voor de 2 paar niet geleverde led fietsverlichtingen.

De oplossing

Geld terug voor de twee ontbrekende artikelen of een nalevering hiervan

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen