Klacht Groupon Nederland: oOp 24-11-2011 4 slap on horloges gekocht en betaald. Voucher gekregen. Prijs € 32. Horloges waren bedoeld voor sinterklaas.

Anoniem

Horloges werden niet geleverd. Enkele keren per email klachten geuit. Ontvangst daarvan werd bevestigd. Maar reactie bleef uit. Daarna werd het stil. Is geen procedure waard, maar het is uiterst vervelens en onbehoorlijk. Grouponcode: 82/8857 Controlecode 561F7DDA45. Zie deel correspondentie hieronder (gecomprimeerd).

Geachte Dames & Heren,
U bericht mij op: vrijdag 16 december 2011 9:31, dat u binnen 24 uur zult reageren.
Het is nu ongeveer 144 uur later en nog heb ik niet(s) van u gehoord.
Ik heb 4 horloges besteld en betaald en u levert niet.
Dat is niet behoorlijk!
Ik wens nu niet alleen antwoord, maar ook levering van 4 horloges met 4 verschillende kleuren bandjes en wel zo snel dat ik die nog op het Kerstfeest als cadeaux kan uitdelen.
Hoogachtend,
A.A.M. Hesseling
--------------------------------------------------------------
Kantoor Mr A.A.M. Hesseling
Titiaanstraat 40 hs 1077 RK Amsterdam
Telefoon 31206727690 / 31622791346
Email: aam.hesseling@rexx.nl

Alsnog ontvangst van 4 slap on horloges met verschillende bandkleuren en een vergoeding voor de 'schade' (cadeaux bedoeld voor Sinterklaas (ruim op tijd besteld) kwamen niet en dus ook niet op tijd. Teleurstelling en onbegrip. Heb vernomen dat GROUPON vaker niet (behoorlijk) reageert.

Groupon.nl
    Beste meneer/mervouw Hesseling,Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl. Alvast bedankt en met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?