Opgelost door Groupon Nederland: Opgelicht / beroerde klantenservice Groupon / Picanova

Johan

Ik heb voor 29 euro een waardebon voor 100 euro gekocht te besteden bij Picanova. De waardebon bleek bij het bestellen van mijn order maar 50 euro waard! Bovendien bleken de verzendkosten hoger dan in de voorwaarden van de Groupon vermeld.

Inmiddels regent het hier op dit forum en andere sites klachten over de Picanova actie. Maar de Groupon klantenservice zegt van niets te weten en geeft aan dat ik bij Picanova moet zijn.

Picanova heeft niet gereageerd op mijn e-mail en is uitsluitend via een duur betaalnummer bereikbaar. +49-180-5 nummers is een variant van onze 0900 nummers.

Ik voel me OPGELICHT!

Ik wil alsnog mijn waardebon van 100 euro ontvangen! En ik wil dat de verzendkosten aangepast worden naar het bedrag van 8,90 zoals in de voorwaarden genoemd wordt.

Ik heb toen ik de kortingscode toegepast heb op www.picanova.nl op annuleren geklikt omdat ik de bestelling niet wilde afronden. Het was mijn bedoeling om de kortingscode een andere keer te gebruiken als hij wel 100 euro waard is. Uit een andere reactie hier op klachtenkompas begrijp ik dat met de annuleren knop niet de order, maar de kortingsbon geannuleerd wordt. Dit was NIET mijn bedoeling.

Re-activeren jullie de Groupon kortingsbon en zorgen jullie dat die nu 100 euro waard wordt? Lossen jullie ook het probleem met de verzend kosten op?

Groupon.nl
    Beste Johan, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de voucher niet de juiste korting in rekening brengt. Wij zullen deze kwestie gelijk uitzoeken voor u. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Johan
    Telefonisch had ik van de Groupon klantenservice te horen gekregen dat ik bij Picanova moet zijn.
    Picanova geeft aan dat Groupon het op moet lossen. Om gek van te worden! Eén van beide partijen liegt.
    Ik ben verheugd dat er nu toch iemand van Groupon Customer Support naar gaat kijken. Vooralsnog is er geen oplossing geboden.
    Groupon.nl
    Beste Johan,Bedankt voor uw reactie. Inmiddels hebben we naar de kwestie met betrekking tot Picanova gekeken. U kunt uw voucher vanaf 22 augustus gebruiken. Tijdens de betaling dient u dan de controle code in te voeren in plaats van de voucher code. Vervolgens zal de juiste korting verrekend worden. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Johan
    Ik heb een +1 gegeven omdat ik de bestelling uiteindelijk succesvol kon plaatsen.
    Ik ben nog steeds geïrriteerd dat het via het normale kanaal (telefoon) niet lukte. Ik word weer boos als ik er aan denk hoe ik afgescheept werd met neem zelf maar contact op met Picanova. Ik hoop dat ik het Nuele zelf eens uit kan leggen dat ik zulke streken niet op prijs stel.
    Ik bergrijp niet waarom ik meer dan een week moest wachten totdat het probleem met de code hersteld werd. Kon dat echt niet sneller?

Johan

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?