Klacht Groupon Nederland: Opgelicht Groupon.de met Efteling kaarten dag-deal Maart 2018

Klachtnummer
# 304603
Gebruiker
Keshianoot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Groupon Duitsland heb ik eind maart twee kaarten voor de Efteling gekocht.

Bij aankomst waren mijn kaarten al gebruikt op een andere dag, waardoor ik kaarten aan de deur voor de hoofdprijs mocht kopen. Efteling heeft aangegeven niet verantwoordelijk te zijn aangezien de kaarten via een dagdeal bij Groupon.de zijn aangeschaft.
Groupon.de geeft niet thuis; zij geven geen geld of enige vorm van medewerking.
Via mijn creditcard maatschappij geprobeerd mijn geld terug te krijgen, zij geven aan dat ook Groupon.de een tussenpersoon is en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de tickets.
Wees gewaarschuwd en koop NOOIT dergelijke actie tickets via Groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis)

Enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen? Groupon is niet thuis & MasterCard zegt geen refund te geven gezien er geen fraude is gepleegd?

De oplossing

Mijn geld terug a 57 euro.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen