Opgelost door Groupon Nederland: Product dat ik had gekocht, bleek heel anders te zijn dan in de aanbieding van Groupon

Laurentia

Ik heb een Grouponcode gekocht om een zgn. Fotodeken aan te schaffen. Op de foto bij de aanbieding stond een leuke Fotodeken waar je wel tot 26 foto's kon plaatsen. Toen ik aan de slag ging op Fotodeken.nl lukte het mij steeds niet om de bestelling af te ronden. Wat bleek: ik kon helemaal geen gebruik maken van de Fotodeken die op de aanbieding stond, maar van een geheel andere Fotodeken, waar slechts 3 foto's konden worden geplaatst en ook nog eens op een afschuwelijk lelijke achtergrond. Ik heb me wezenloos gemaild met Fotodeken.nl zelf ( in het Engels, want men sprak geen Nederlands) en zij gaven aan dat de Groupon aanbieding niet klopte. Ik heb dat Groupon laten weten ( mails doorgestuurd) maar na mijn eerste vraag aan de klantenservice NIETS meer gehoord, ook niet na meerdere mails van mijn kant. Grouponcode is inmiddels verlopen dus ben mijn geld kwijt. Het ergste vind ik echter de respectloze behandeling: niets meer van je laten horen en wél een feedbackverzoek sturen!

Ik wil graag mijn geld terug, €29,95

Groupon.nl
    Beste mevrouw Honig,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat er nog geen oplossing is gekomen.Ik zie dat u al een mailwisseling heeft gehad met mijn collega. Mijn collega heeft u Dinsdag om 10:05uur gemaild over de terugbetaling van uw voucher.
    Ik vraag u vriendelijk om dit te beantwoorden en een akkoord geven zodat we u verder kunnen helpen.Heeft u andere vragen?
    Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.Alvast bedankt voor uw bericht en in afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Laurentia
    Helaas, er is aan mij op dinsdag jongstleden geen mail gestuurd met een voucher. Als dat wel het geval was geweest had ik natuurlijk geen klacht ingediend. Kan uw collega deze mail aub nogmaals verzenden? Bij voorbaat dank!
    Groupon.nl
    Beste mevrouw Honig,Hieronder stuur ik u de bevestiging nogmaals.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer SupportLutfiye Dinsdag 10:05
    Beste mevrouw Honig,Excuses voor deze late reactie op uw email betreffende uw de deal Gepersonaliseerde fotodeken/plaid van 120 x 190 cm. Op dit moment is het erg druk en dat de reden voor deze late reactie. Op zaterdag 7 maart 2015 heeft u van ons een e-mail ontvangen, waarin het volgende is aangegeven.Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw groupon.Omdat uw voucher al reeds vervallen is, zijn wij bereid om u een terugbetaling aan te bieden in de vorm van Groupon-credits. Indien u hiermee akkoord gaat ontvangt u in dit geval 29.90 credits, welke binnen één werkdag op uw account zichtbaar zijn. Credits zijn een betaalmiddel dat u kunt gebruiken voor het aanschaffen van deals bij Groupon. Credits staan qua waarde gelijk aan euro's en zijn een jaar geldig vanaf het moment van storten op uw account. U kunt uw creditoverzicht bekijken op onze website via Mijn account > Mijn credits.Credits kunt u inzetten bij een volgende aankoop op groupon.nl. Tijdens het afrekenen van een groupon kunt u aanvinken dat het totaalbedrag met credits verrekend moet worden.Indien u in de toekomst nog vragen heeft kunt u altijd eerst onze FAQ raadplegen, hier hebben wij namelijk antwoord gegeven op de meest gestelde vragen. De FAQ kunt u terugvinden helemaal onderaan onze website.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zie uw reactie tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Lutfiye
    Laurentia
    Ik ga akkoord met het voorstel

Laurentia

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?