Klacht Groupon Nederland: Product niet geleverd en klantenservice geeft werkende oplossing

Robbert

Inmiddels bijna een maand geleden heb ik een bestelling bij Groupon gedaan, deze zou binnen 14 dagen geleverd worden.
Na 14 dagen zag ik dat het product nog niet eens verzonden was, maar nog in het magazijn in Barcelona lag. Nadat ik bij de klantenservice van groupon dit had aangegeven zouden ze het in orde maken er zorgen dat het product uiterlijk 19 augustus bij mij op de mat zou liggen.
Inmiddels is het 23 augustus en ligt het product nog steeds in Barcelona, de klantenservice van Groupon geeft nu ineens aan dat ze het probleem naar de juiste afdeling zullen doorspelen en dat die binnen 10 werkdagen zullen antwoorden.
Uiteraard is 10 werkdagen veelste lang voor een product dat inmiddels al weken geleverd had moeten worden, daarnaast vind ik het erg vervelend dat een medewerker, Tische Uiterwerf, een antwoord geeft dat nergens op gebasseerd is.

Spoed levering van het product, met eventueel aanvullende vergoeding.

Robbert
    inmiddels is groupon een maand te laat met leveren
    Groupon.nl
    Beste meneer van den Berg,

Vervelend om te vernemen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben en vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing zal ontvangen.

Groupon Customer Support