Klacht Groupon Nederland: retour niet mogelijk bij groupon.

Mieswintjes

Enige tijd geleden heb ik een dekbedovertrek gekocht via groupon. Helaas de verkeerde maat. Het lukte niet om via de site het dekbed te retourneren . Daarom met groupon gebeld.
(tel.nr overigens moeilijk te achterhalen!) Er was een storing bij groupon en men zou mij via de mail een retourformulier doen toekomen. Ik heb echter niets meer ontvangen. 2 weken geleden een cardigan gekocht via groupon. Maat L/XL echter véél te klein. Maatvoering klopt helemaal niet. Retourneren wederom niet mogelijk via de site omdat status van het artikel op "verzonden" blijft staan

beide artikelen retourneren.

Groupon.nl
    Beste mevrouw Wintjes,Bedankt voor uw bericht.Heel vervelend dat uw product te klein is.Omdat dit geen Groupon product is kunnen wij alleen de retourprocedure voor u opstarten. Daarom heb ik de retourprocedure voor u opgestart. Binnen 3 werkdagen krijgt u de retourprocedure per e-mail.Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd omtrent uw vraag over uw product en wens u en fijne dag verder.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Mieswintjes
    Van klacht dekbedovertrek retourneren niets ontvangen. Voor de tweede keer klantenservice groupon gebeld, á 80ct per min. gesprek van 15 minuten (12 euro!) omdat Layla antwoordnr. van groupon moet navragen. Uiteindelijk nog niet gekregen! Retourmail zal aangemaakt worden voor dekbedovertrek. Verzendkosten zouden voor rekening groupon zijn, maar hoe moet dit zonder antwoordnummer?
    Groupon.nl
    Beste mevrouw Wintjes,Bedankt voor uw bericht.U krijgt het antwoordnummer per e-mail. Daarom hebben we de retourprocedure ook voor u opgestart. Retourneren is ook geheel kosteloos. U hoeft zelf geen kosten te betalen.Heeft u andere vragen?
    Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd omtrent uw vraag over uw retour en wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?