Klacht Groupon Nederland: retour sturen ho maar

Riagodschalk

telefoonnummer van groupon niet te vinden. wel op internet een 0900 nummer, maar als je een artikel van € 10,-- wilt terugsturen omdat het niet werkt, is dit niet fraai. Koop geen connection kit voor de Ipad. als je het aansluit komt de melding dat dit niet geschikt is voor de ipad. Als je vervolgens je telefoon aansluit via de usb verbinding, komt de melding dat het apparaat teveel stroom verbuikt. Een waardeloos ding dus. Ik wil dit dus retour sturen, maar mijn groupon retour sturen geeft al de hele ochtend oeps aan, probeer het later eens. Inmiddels gelezen dat dit wel eerder is voorgekomen. het zou een tijdelijke storing kunnen zijn. Helaas was dit voor andere meer dan 6 dagen. Ik hoop niet voor mij. Heb inmiddels de klachten van Grou[on gelezen. Opzouten met die groep. Helaas wordt onze maatschappij en internet steeds oneerlijker en waar gaat dit naar toe.

Gewoon retour kunnen sturen en het product uit de handel halen. Er zijn ook mensen die dit in de kast laten liggen of weggooien. Dat moet niet de verdiensten zijn van een leverancier die waardeloze artikelen verkoopt.

Groupon.nl
    Beste mevrouw van der Tol,Bedankt voor uw bericht.Heel vervelend dat onze website en tijdelijke storing heeft.
    We hebben de retourprocedure voor u opgestart. U ontvangt binnen 3 werkdagen een e-mail met de retourprocedure en uitleg.We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en onze excuses dat onze website een storing heeft.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Riagodschalk
    ik heb op twitter uiteindelijk het telefoonnummer gevonden. de retourzending is inmiddels in gang gezet. u spreekt van een tijdelijke storing. ik heb een halve dag geprobeerd, maar op internet staat dat dit regelmatig gebeurd en dat tijdelijk natuurlijk geen zes dagen is. wat mij daarom heel kwaad heeft gemaakt en vervolgens een zoekactie om het telefoonnummer te vinden. ook daar ben ik niet de enige in
    Groupon.nl
    Beste mevrouw van der Tol,Bedankt voor uw bericht.Fijn om te horen dat het opgelost is. We snappen dat dat heel vervelend is.
    Bij storingen proberen we zo snel mogelijk onze klanten te helpen. Soms kan dat iets langer duren dan verwacht.Onze excuses daarvoor.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Riagodschalk
    Volgens mij nog niet opgelost, mijn geld nog niet terug. Wel een email dat de connection kit klaar staat voor verzending. Ik hoop niet dat ik nu weer dat waardeloze ding ga ontvangen. Al met al een ramp bij Groupon. Ik durf geen bestellingen meer te plaatsen. Overigens de oplossingen die via deze site geboden wordt zijn geen oplossingen

Riagodschalk

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?