Klacht Groupon Nederland: Retour van incomplete bestelling

Klachtnummer
# 362958
Gebruiker
Korenbloem123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een incomplete bestelling ontvangen, die ik graag retour wil sturen zodat ik mijn geld terug krijg. Via de website kan ik mijn bestelling echter niet retour aanmelden, zoals in de instructie op de factuur vermeld staat. Ik krijg geen knop te zien om te retourneren. Herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice per mail, maar er wordt volledig langs mijn verzoek heen gecommuniceerd. Nu krijg ik de melding dat contact is opgenomen met de leverancier om de rest van mijn bestelling alsnog te leveren, maar ik wil deze juist retour sturen! Wat een nutteloze tijd en energie die hierin gaat zitten en ik ben nog steeds niet geholpen!

De oplossing

Een retourlabel verschaffen, zodat ik de incomplete bestelling kan terugsturen. Daarnaast het vooruitbetaalde bedrag terugstorten.

0 reacties