Klacht Groupon Nederland: Retourkosten

Cher

Enkele maanden geleden kocht ik een one-size-fits-all product van Uniquely Zero [UZ] via Groupon. Zoals, achteraf gebleken, wel vaker voorkomt, voldeed het bestelde product van UZ niet aan de advertentie. Ik heb het daarom geretourneerd en betaalde €13,00 (met sterke twijfels want het product zelf kostte €20,00). Groupon verzekerde mij dat de €13,00 terugbetaald zouden worden door UZ. Ik ben hier nu al 2,5 maand druk mee. Ik krijg keer op keer zeer brutale en incomplete reacties en soms zelfs geen respons van UZ. Advies aan Groupon: Ga niet langer met UZ in zee. Dit kost jullie (trouwe) klanten.

€13,00 retourkosten terugkrijgen en fatsoenlijke communicatie.

Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Cher,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat uw product niet naar verwachting was.Uit uw gegevens kan ik uw aankoop niet terugvinden.
    Wilt u ons uw e-mailadres, postcode en huisnummer sturen in een privebericht zodat we u hiermee verder kunnen helpen?Alvast bedankt voor uw bericht en in afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
    Cher
    Dank voor jullie vlotte reactie. Ik ben nieuw op deze pagina en kan niet zo gauw vinden waar ik privé berichten kan achterlaten. Waar kan ik dit doen? Met vriendelijke groet, Cher
    Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Cher,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat u uw product retour heeft verzonden.Dat kunt u hier meteen doorgeven.
    U kunt ook altijd mailen naar klantenservice@groupon.nl.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Supprot
    Beste lezer
    Ik zal de gegevens, gevraagd in het vorige bericht, naar dit email adres verzenden en hoop op een voorspoedige afhandeling.Met vriendelijke groet,

Cher

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?