Klacht Groupon Nederland: Retourkosten
Details
Klacht
Enkele maanden geleden kocht ik een one-size-fits-all product van Uniquely Zero [UZ] via Groupon. Zoals, achteraf gebleken, wel vaker voorkomt, voldeed het bestelde product van UZ niet aan de advertentie. Ik heb het daarom geretourneerd en betaalde €13,00 (met sterke twijfels want het product zelf kostte €20,00). Groupon verzekerde mij dat de €13,00 terugbetaald zouden worden door UZ. Ik ben hier nu al 2,5 maand druk mee. Ik krijg keer op keer zeer brutale en incomplete reacties en soms zelfs geen respons van UZ. Advies aan Groupon: Ga niet langer met UZ in zee. Dit kost jullie (trouwe) klanten.Gewenste oplossing
€13,00 retourkosten terugkrijgen en fatsoenlijke communicatie.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.