Klacht Groupon Nederland: Retourkosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103575
Gebruiker
Cher
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Enkele maanden geleden kocht ik een one-size-fits-all product van Uniquely Zero [UZ] via Groupon. Zoals, achteraf gebleken, wel vaker voorkomt, voldeed het bestelde product van UZ niet aan de advertentie. Ik heb het daarom geretourneerd en betaalde €13,00 (met sterke twijfels want het product zelf kostte €20,00). Groupon verzekerde mij dat de €13,00 terugbetaald zouden worden door UZ. Ik ben hier nu al 2,5 maand druk mee. Ik krijg keer op keer zeer brutale en incomplete reacties en soms zelfs geen respons van UZ. Advies aan Groupon: Ga niet langer met UZ in zee. Dit kost jullie (trouwe) klanten.

De oplossing

€13,00 retourkosten terugkrijgen en fatsoenlijke communicatie.

4 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Cher,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat uw product niet naar verwachting was.Uit uw gegevens kan ik uw aankoop niet terugvinden.
    Wilt u ons uw e-mailadres, postcode en huisnummer sturen in een privebericht zodat we u hiermee verder kunnen helpen?Alvast bedankt voor uw bericht en in afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Cher
    Datum
    Dank voor jullie vlotte reactie. Ik ben nieuw op deze pagina en kan niet zo gauw vinden waar ik privé berichten kan achterlaten. Waar kan ik dit doen? Met vriendelijke groet, Cher
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Cher,Bedankt voor uw bericht.Vervelend dat u uw product retour heeft verzonden.Dat kunt u hier meteen doorgeven.
    U kunt ook altijd mailen naar klantenservice@groupon.nl.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Supprot
  4. Auteur
    Cher
    Datum
    Beste lezer
    Ik zal de gegevens, gevraagd in het vorige bericht, naar dit email adres verzenden en hoop op een voorspoedige afhandeling.Met vriendelijke groet,
    Cher

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cher
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen