Klacht Groupon Nederland: retourneren

Klachtnummer
# 161184
Gebruiker
slesta
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb in januari dit jaar een jas besteld maar het was niet de juiste maat. ik heb met een medewerker van uniquely zero gemaild en ik kon het product terug sturen en mailen over het product met een foto van het retourbewijs en een foto van het product. Ik heb tot heden nog geen ander product noch mijn geld terug gekregen... ik heb verschillende mails gestuurd naar uniquely zero maar krijg geen reactie terug. het product koste €40 en het retourneren €6.95.

De oplossing

ik wil graag mijn geld terug!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen