Klacht Groupon Nederland: retourzending van zonnenschermen

Klachtnummer
# 163144
Gebruiker
Sandra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 zonneschermen aangeschaft via groupon, deze waren niet naar wens.
Kreeg netjes recht van retourzending kostenloos.
Maar moest dit dan maar even zelf regelen en voorschieten,maar zowel post nl als DPD nemen het pakket vanwege lengte niet aan. Ben nu al weken heen en weer aan het bellen
met groupon, zij blijven maar weer volhouden , dit keermet zogenaamde toestemming dit via DPD te versturen, wederom niet mogelijk. Zowel Postnl als DPD geven aan dat groupon dit zelf moeten regelen, terug laten halen. Wederom voor de 4e keer wordt mijn klacht doorgezet....maar nog steeds staan mijn schermen in de schuur, mijn geld op hun rekening en is er nog steeds niets opgelost!!!!!!
Ik mag toch verwachten dat als een bedrijf iets verkoopt ook weet hoe het evt volgens hun garantie weer geretouneerd kan worden, en dit dan ook naar behoren doet....

De oplossing

OPHALEN en graag mijn geld retour.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen