Klacht Groupon Nederland: Rijlessen bij via groupon

Klachtnummer
# 61389
Gebruiker
Ijmondsaneringen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb via groupon 20 rijlessen gekocht voor 400 euro
En heb 1 proefles mogen doen die contant betaalt moest worden
Voor 39 euro en daaruit bleek dat ik teveel ervaring had
Terwijl ik nooit eerder had gelest ja de instructeur
Zij dat je onervaren moest zijn ivm dat je dan minimaal 40 lessen nodig heb
En dan kon je die 20 lessen voor 1000 euro erbij kopen
Dus ik wou graag het geld trug heb groupon meerdere keren gebelt
Maar van van de 1 naar de ander gestuurt dit is wel een paar maanden trug gebeurt

De oplossing

Ik zou graag me geld trug willen
Alle betalings bewijzen heb ik

3 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw van Berghe,Naar aanleiding van uw bericht kan ik u over het volgende informeren.Zou u zo vriendelijk willen zijn alle bewijzen door te sturen naar ons, zodat wij u kwestie kunnen onderzoeken en tot een oplossing kunnen komen. Zodra wij alle bewijzen hebben ontvangen zult u een antwoord van ons krijgen binnen 3 werkdagen.Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben over het feit dat u niet terecht kunt bij onze partner. Als u nog andere vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Ijmondsaneringen
    Datum
    Ik zal de bewijzen via mail naar jullie doorsturen
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw van Berghe,
    Heeft u alle bewijzen naar ons gemaild? u kunt het mailen naar klantenservice@groupon.nl

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen