Opgelost door Groupon Nederland: Rio LAHR2 laser-ontharingsapparaat plus een bluetooth toetsenbord

John Elders

Rio LAHR2 laser-ontharingsapparaat bleek na activeren niet te werken, ik hierover gebeld met Groupon en de desbetreffende medewerktser melde mij dat ik het produkt retour mocht sturen en ik mijn geld terug zou krijgen, het toetsenbord bleek na bezorging een azarty indeling te hebben i.p.v.een qwerty indeling, ook van dit produkt mocht ik het retour sturen met een briefje met de klacht en mijn rekening nummer.
Ik heb netjes bij alletwee de produkten een brief bijgesloten met de klachten.
Dit speeld al een week of 5 / 6 en hoop nu eens op een goede afloop.
Krijg net een mail met een verhaal over hoe ik mijn spullen retour kan sturen en de melding "Wij kunnen u hiervoor geen terug betaling geven"

Ik ga er echter vanuit dat Groupon hier verantwoording in neemt en mij schadeloos stelt in de vorm van het geld retouneren.

Mvg John

Ik zie graag dat mijn geld word teruggestort, ik had al de rekeningnummers doorgegeven op verzoek van de Groupon medewerkster

John Elders
    vrijdagmiddag rond een uur of 5 heb ik gebeld met Groupon, kreeg een dame aan de telefoon die mijn klacht aanhoorde en na gekeken te hebben in het systeem beloofde ze mij diezelfde avond nog een mail te sturen, maar helaas ook dit heeft dus geen resultaat mogen hebben.
    Groupon.nl
    Beste John,Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Het aankoopbedrag van het toetsenbord is inmiddels teruggestort en de terugbetaling voor het Rio LAHR2 laser-ontharingsapparaat ligt nog bij onze financiële afdeling. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    John Elders
    totdat ik de gelden binnen heb hou ik dit graag nog open, want waarom het toetsenbord wel en de Rio LAHR2 laser-ontharingsapparaat nu nog niet?Mvg; John
    John Elders
    Nog steeds ook na telefonisch overleg geen resultaat v.w.b. de terugbetaling van het Rio LAHR2 laser-ontharingsapparaat , ik zou blij zijn als dit allemaal achter de rug is :-(
    John Elders
    Betaling is nu binnen dus wat mij betreft is het klaar zo,Groupon toch nog bedankt maar ik hoop in de toekomst dat jullie wat allerter reageren.Mvg; John
    John Elders
    Betaling is nu binnen dus wat mij betreft is het klaar zo,Groupon toch nog bedankt maar ik hoop in de toekomst dat jullie wat allerter reageren. Mvg; John

John Elders

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?