Opgelost door Groupon Nederland: Samba voice r2 besteld, een aspirador intelligente afgeleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 89904
Gebruiker
I.speth
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik bestelde de Samba voice R2 voor €179,95 en kreeg een aspirador M-h298. Met alleen maar Spaanse handleiding. Totaal wat anders dan dat de Groupon aangaf.
Heb contact gehad en het probleem word naar de desbetreffende afdeling gestuurd. Ik zit nu in afwachting wat ze gaan doen. Dit is niet wat ik besteld had , het product heeft minder functies en ziet er goedkoop uit. Erg teleurgesteld

De oplossing

Ik wil graag dat ik het product krijg waar ik voor betaald heb en niet een product wat minder functies heeft en dus ook minder waard is

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Speth,Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u een verkeerde levering heeft ontvangen.Zou u ons uw gegevens ,zoals vouchercode/conrtolecode willen sturen? Wij zullen dan gelijk naar de desbetreffende kwestie kijken voor u.Met vriendelijke groet,
    Groupon Social Media.
  2. Auteur
    I.speth
    Datum
    Natuurlijk, geen probleemvouchercode: 00101263EF
    conrtolecode 66DBECC068
    REF: 49713741Ik heb het product vandaag binnen gekregen en kwam erachter dat het niet het product is wat ik besteld had. Maar een goedkopere versie met mindere functies dan de Samba Voice S2 waarvoor ik de Groupon betaald had.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I.speth
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen