Opgelost door Groupon Nederland: Samba voice r2 besteld, een aspirador intelligente afgeleverd

I.speth

Ik bestelde de Samba voice R2 voor €179,95 en kreeg een aspirador M-h298. Met alleen maar Spaanse handleiding. Totaal wat anders dan dat de Groupon aangaf.
Heb contact gehad en het probleem word naar de desbetreffende afdeling gestuurd. Ik zit nu in afwachting wat ze gaan doen. Dit is niet wat ik besteld had , het product heeft minder functies en ziet er goedkoop uit. Erg teleurgesteld

Ik wil graag dat ik het product krijg waar ik voor betaald heb en niet een product wat minder functies heeft en dus ook minder waard is

Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Speth,Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u een verkeerde levering heeft ontvangen.Zou u ons uw gegevens ,zoals vouchercode/conrtolecode willen sturen? Wij zullen dan gelijk naar de desbetreffende kwestie kijken voor u.Met vriendelijke groet,
    Groupon Social Media.
    Natuurlijk, geen probleemvouchercode: 00101263EF
    conrtolecode 66DBECC068
    REF: 49713741Ik heb het product vandaag binnen gekregen en kwam erachter dat het niet het product is wat ik besteld had. Maar een goedkopere versie met mindere functies dan de Samba Voice S2 waarvoor ik de Groupon betaald had.

I.speth

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?