Klacht Groupon Nederland: Slechte klantenservice en behandeling door Groupon en geen restitutie!

mrdrs

Vouchers voor Verrassingstickets.nl gekocht op 24-12 en direct gebruikt op verrassingstickets.nl. Nadat duidelijk was geworden dat deze actie niet meer beschikbaar was, werd er met Verrassingstickets.nl geprobeerd een oplossing te vinden. Getracht is een betere benaming, want zei lieten vanaf dat moment niks meer van zich horen en waren niet bereikbaar via telefoon of e-mail. In al deze mailtjes is support@groupon.com en complaints@groupon.com ge'cct. Na een juridische mail werd er uiteindelijk contact opgenomen en uiteindelijk werd er besloten het geld te restitueren (60 euro), omdat het er niet naar uitzag dat we enigszins nog een reis konden boeken die de voordelen had van de desbetreffende actie. Nu komt het; nadat het geld gerestitueerd van Verrassingstickets.nl, is er besloten contact op te nemen met de Nederlandse Groupon klantenservice. Nadat een van jullie customer care (haha!) of service (haha!) medewerksters aan de lijn heb gekregen, en ik vroeg om restitutie voor het bedrag van de voucher, aangezien er alles aan gedaan is om met verkoper tot een passende oplossing te komen, werd er mij toegesnauwd dat het buiten de wettelijke bedenktermijn van zeven dagen is en dat ik niet moest denken dat ik zomaar het geld zou kunnen terugkrijgen na twee maanden. (Het geld van een service die nooit geleverd is) De wettelijke bedenktermijn van zeven dagen is hierbij ook niet logisch, aangezien toen nog niet bekend was dat er met Verrassingstickets.nl geen passende oplossing zou worden gevonden. Nadat ik haar vriendelijk verzocht haar manager te spreken, blafte ze me toe dat zei degene was waar ik een oplossing mee zou gaan vinden. Toen ik zei dat ik niet akkoord zou gaan met een restitutie in Groupon credits, werd er mij gedag gewenst, of eigenlijk toegeschreeuwd: 'Ik ga nu ophangen!'.

Het restitueren van het bedrag van de voucher in euro's en niet in groupon credits, zodat we dat geld kunnen aanwenden om een andere reis te boeken. (En omdat ik nooit meer zaken met Groupon wil doen.)

Groupon.nl
    Beste Jack,We vinden her erg vervelend dat je een slechte ervaring hebt met groupon.Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.Uit onze gegevens zie ik inmiddels dat het is opgelost naar wens.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Supporr
    mrdrs
    Slechte service, koop er nooit meer.

mrdrs

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?