Klacht Groupon Nederland: Slechte klantenservice van Groupon na defecte iPhone 6

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 270766
Gebruiker
Vliet5
Datum
3 reacties

Details

De klacht

29 maart heb ik via Groupon een refurbished iPhone 6 besteld, deze is 11 april geleverd. Helaas bleek begin mei dat de telefoon niet goed oplaadde. Nadat ik met Groupon en het bedrijf dat de telefoon leverde contact had gehad, bleek dat ik mijn telefoon naar Engeland op moest sturen. Dit heb ik half juni gedaan, maar daarna hoorde ik niks meer van het leveringsbedrijf. Hierop heb ik opnieuw contact met Groupon opgenomen. Nu bleek dat ik mijn apple-id moest verwijderen van m'n telefoon, ook dit heb ik gedaan. Weer bleef enige informatie rondom de reparatie uit, dus uiteindelijk heb ik 28 juli nog een laatste mail gestuurd naar Groupon, hierin heb ik alles op een rijtje gezet en gevraagd om mijn geld terug te storten. Tot nu toe heb ik daar geen reactie op ontvangen, behalve dat er binnen 10 werkdagen een oplossing zou worden geboden. Dit is dus niet gebeurd.
Na ruim 3 maanden e-mails en facebookberichten te hebben verstuurd, ben ik het vertrouwen in Groupon verloren. Ik word elke keer met een kluitje in het riet gestuurd. De service van Groupon laat erg te wensen over.

De oplossing

Ik verlang van Groupon dat ze mijn geld terugsturen, evenals de verzendkosten voor het opsturen van mijn telefoon naar Engeland. Ook zouden excuses van Groupon op zijn plek zijn.

3 reacties

  1. Auteur
    Vliet5
    Datum
    Nog geen definitief antwoord van Groupon. Wel hebben ze gevraagd naar het verzendbewijs voor het retour zenden van mijn telefoon.
  2. Auteur
    Vliet5
    Datum
    Helaas al ruim een week geen contact meer met Groupon. Ik verwacht snel een reactie.
  3. Auteur
    Vliet5
    Datum
    Ik heb nogmaals een mail gestuurd naar Groupon, aangezien ik op mijn laatste mail van 2 weken terug niets heb gehoord. Hopelijk zullen ze op mijn nieuwe e-mail snel reageren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vliet5
Datum
Uiteindelijke oplossing
Groupon is nog steeds bezig met het bereiken van aanbieder van het product. Sporadisch krijg ik hier ontwikkelingen over per mail. Helaas heb ik niet het idee dat er echt vaart achter wordt gezet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?