Klacht Groupon Nederland: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 200064
Gebruiker
Bob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Werkelijk de slechtste klantenservice ooit!
- Product besteld, verkeerde geleverd
- Retour zending aangemaakt
- Product retour gestuurd
- Week later nog niets gehoord dus toch maar even kijken hoe ver we in het proces zijn.
Probleem 1: Het goede product kan niet worden opgestuurd (reden onbekend)
Probleem 2: ze kunnen niets traceren terwijl ik via het systeem van Groupon een verzendlabel heb uitgeprint
Probleem 3: de jonge dame geeft aan dat alleen terugbetaling mogelijk is wanneer ik bewijs heb van verzending. Waarop ik reageer: wat gebeurd er dan wanneer het pakket aankomt in jullie magazijn en ik heb geen bewijs van verzending? waarop de dame antwoord: Wij hebben geen systeem hiervoor, dus zonder verzend bewijs kunnen wij geen geld terugstorten.

Al bij al, geen juist product, geen geld terug.

En als klap op de vuurpijl hoorde ik de dame nog zeggen tegen een collega (ik had niet opgehangen) dat ik een vervelende klant ben die aan het zeuren is.

Toppers bij Groupon

De oplossing

Geld terug of juiste product

0 reacties

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen