Opgelost door Groupon Nederland: Stedentrip Sevilla

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51620
Gebruiker
Linda
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij hebben 2 groupons gekocht om in het voorjaar naar Sevilla te gaan.
In de reis zaten vliegtickets en een vierdaagseovernachting in het Hisperia Hotel. Dit zou door een tussenpersoon Holidaybooked geregeld worden. Na ontvangst van de bevestiging van Holidaybooked blijkt er een heel ander oud en vaag hotel geboekt te zijn. Na meer als 10 e-mails naar Holidaybooked doen ze gewoon niets. De klacht bij Groupon neergelegd en zij geven na onze melding loze beloftes over het behandelen van onze klacht. Binnen 3 dagen wordt er contact met u opgenomen....We horen nu helemaal niks meer.

Geen service, schijnaanbieding!

De oplossing

Het hotel geven waar we voor betaald hebben! Het is nog vrij op booking.com.

6 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Linda,Vervelend dat de gewenste hotel volgeboekt was.U krijgt van onze Klantenservice binnen enkele minuten een e-mail met verdere informatie.Met vriendelijke groet
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Linda
    Datum
    Nee, er is nog helemaal niets voorgesteld door Groupon. Ik stel voor dat als wij niet in het juiste Hotel Hisperia geboekt kunnen worden, wij a.s. zaterdag 22 februari 2014 het totale bedrag van de aankoop van 2 Groupons teruggestort krijg aangezien zij hun aktie niet kunnen waarmaken en je direct in oud hotel zonder overleg wordt weggepropt.
    Erg jammer om zo met klanten om te gaan.
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw van der Eijk,We vinden het spijtig om te horen dat u een negatieve ervaring hebt met Groupon. Omdat u eerste melding binnen de wettelijke bedenktermijn is hebben wij besloten om het aankoopbedrag terug te storten.Mocht u hiermee akkoord gaan horen wij het graag van u.Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  4. Auteur
    Linda
    Datum
    Graag direct het totale bedrag retourneren.Met vriendelijke groet,
    Linda
  5. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Van der Eijk,Onze klantenservice zal contact met u opnemen met betrekking tot u terugbetaling. Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support.
  6. Auteur
    Linda
    Datum
    Graag snel het totale aankoopbedrag van € 518,00 terugbetalen. Ik ben benieuwd......

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen