Klacht Groupon Nederland: tegenvallende kwaliteit horloge August steiner via Groupon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 118566
Gebruiker
andydegroot@home.nl
Datum
4 reacties

Details

De klacht

eind april een horloge gekocht via Groupon. De aanbieding was een horloge met echtheid certificaat van August Steiner. Nu na bijna drie maanden komt er in plaats van het chroom een koper kleurige gloed op diverse plaatsen. Ook de binnenkant van de armband is geheel aan het verkleuren, ook hier de koper kleurige gloed. Ben vanaf het begin heel erg blij geweest met mijn horloge, maar vervolgens ook heel teleurgesteld in de kwalitiet van deze. Ik beroep mij dan nu ook op het echtheidscertificaat en wil een horloge zoals August steiner in werkelijkheid levert. in vertrouwen hoop ik op een goede afwikkeling van deze.

De oplossing

Nieuw horloge met de kwaliteit waar August steiner voor staat in alle opzichten.

4 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste meneer de Groot,

    Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat u bent teleurgesteld in de kwaliteit van uw horloge.

    We hebben het voor u nagekeken en omdat het niet mogelijk is om het product te ruilen hebben wij een terugbetaling uitgevoerd voor de deal August Steiner - AS8130SSB op 28.05.2015.

    In dit geval heeft u een terugbetaling ontvangen van 49,99 euro.

    Houd er wel rekening mee dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde u met een creditcard, dan duurt dit maximaal 30 dagen.

    Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben omtrent de terugbetaling.

    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    andydegroot@home.nl
    Datum
    geachte heer/mevrouw,
    waar u in de reactie naar refereert, is een horloge die ik ook had besteld maar geleverd werd in een hele andere kleur dan de zwarte AS8130BK zoals ik had besteld en zodoende heb geretourneerd. Dit is inderdaad afgehandeld. Het horloge die ik heb gehouden ( de 8130 SSB ) is de zilver uitvoering en de klacht ook op gebaseerd. Hoop nogmaals op een passende oplossing en dat Groupon de belofte nakomt om mij een echte August Steiner met certificaat te leveren.
  3. Auteur
    andydegroot@home.nl
    Datum
    Tot op heden geen reactie ontvangen van Groupon. Zou toch graag een passend voorstel willen ontvangen.
  4. Auteur
    andydegroot@home.nl
    Datum
    valt mij heel erg tegen voor wat betreft Groupon. Ze weten je wel te vinden met allerlei aanbieding en geweldige producten, maar als een klant zich terecht gaat verweren voor wat betreft een tegenvallend product ( en ben zeker niet de enigste die voorgelogen is ), laat men de klacht gewoon doodbloeden. Weg van de minste weerstand. Ik ga eens kijken wat ik verder kan gaan doen en schrijf mij uit bij Groupon.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
andydegroot@home.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen