Opgelost door Groupon Nederland: Telefonische afspraken worden niet nagekomen!

Tortura

Op 22-06 heb ik per ongeluk een groupon gekocht. Aangezien mijn creditcardnummer bekend is, wordt dit dus ook automatisch betaald. Ik heb deze aankoop binnen een uur geannuleerd. Toch krijg ik de bestelling toegezonden. Geen probleem mag ik kosteloos retourzenden wordt mij verteld. Bij retourzenden blijkt dat ik 34,- retourkosten moet betalen. Bij telefonisch overleg wordt mij verzekerd dat ik deze kosten ook terugkrijg van Groupon. Deze afspraak wordt genoteerd, wordt mij verteld. Na het terugzenden van de bestelling heb ik netjes het bonnetje en de trackingcode ingescand en opgestuurd. Hierop krijg ik geen reactie. Na anderhalve maand en 3x een email van mij eindelijk reactie. Er wordt mij medegedeeld dat deze afspraak niet is gemaakt en ik naar mijn geld kan fluiten. Ongeacht de telefonische afspraak. Deze afspraak is ook nog eens opgenomen! Ik kreeg tijdens het telefoongesprek hier melding van. Nu wordt gedaan of dit niet is gebeurd. Telefonisch afgescheept en per email genegeerd!

Afspraken worden nagekomen en ik krijg mijn retourkosten gewoon terug

Groupon.nl
    Beste Cathy,Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze Klantenservice. Onze excuses hiervoor. In dit geval hoeft u de verzendkosten niet zelf te betalen. Onze Klantenservice zal gelijk contact met u opnemen via de e-mail om dit verder in orde te maken. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Tortura
    Hier wordt heel snel en netjes op gereageerd. Jammer dat dit niet lukt wanneer je de klantenservice belt. Ik heb inderdaad dezelfde dag een email gehad met daarin het verzoek voor de betaalgegevens. Ik heb de betaling nog niet ontvangen, dus zal pas helemaal tevreden zijn wanneer dit volledig is afgehandeld

Tortura

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?