Opgelost door Groupon Nederland: Telefonische afspraken worden niet nagekomen!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31284
Gebruiker
Tortura
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 22-06 heb ik per ongeluk een groupon gekocht. Aangezien mijn creditcardnummer bekend is, wordt dit dus ook automatisch betaald. Ik heb deze aankoop binnen een uur geannuleerd. Toch krijg ik de bestelling toegezonden. Geen probleem mag ik kosteloos retourzenden wordt mij verteld. Bij retourzenden blijkt dat ik 34,- retourkosten moet betalen. Bij telefonisch overleg wordt mij verzekerd dat ik deze kosten ook terugkrijg van Groupon. Deze afspraak wordt genoteerd, wordt mij verteld. Na het terugzenden van de bestelling heb ik netjes het bonnetje en de trackingcode ingescand en opgestuurd. Hierop krijg ik geen reactie. Na anderhalve maand en 3x een email van mij eindelijk reactie. Er wordt mij medegedeeld dat deze afspraak niet is gemaakt en ik naar mijn geld kan fluiten. Ongeacht de telefonische afspraak. Deze afspraak is ook nog eens opgenomen! Ik kreeg tijdens het telefoongesprek hier melding van. Nu wordt gedaan of dit niet is gebeurd. Telefonisch afgescheept en per email genegeerd!

De oplossing

Afspraken worden nagekomen en ik krijg mijn retourkosten gewoon terug

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Cathy,Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze Klantenservice. Onze excuses hiervoor. In dit geval hoeft u de verzendkosten niet zelf te betalen. Onze Klantenservice zal gelijk contact met u opnemen via de e-mail om dit verder in orde te maken. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Tortura
    Datum
    Hier wordt heel snel en netjes op gereageerd. Jammer dat dit niet lukt wanneer je de klantenservice belt. Ik heb inderdaad dezelfde dag een email gehad met daarin het verzoek voor de betaalgegevens. Ik heb de betaling nog niet ontvangen, dus zal pas helemaal tevreden zijn wanneer dit volledig is afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tortura
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen