Klacht Groupon Nederland: Terugbetaling na 3 maanden nog steeds niet ontvangen.

Klachtnummer
# 79177
Gebruiker
Jerney24
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ruim 3 maanden geleden reeds bericht van Groupon maar tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Hartelijk dank voor de reactie op mijn eerdere e-mail. De IBAN code voor de terugbetaling van de groupon betreffende de deal: "Luxe ballonvaart incl. champagne voor 1 of 2 personen bij AeroVentura.nl (vanaf € 129)" heb ik in goede orde ontvangen. Mijn dank hiervoor.
Met de ontvangen IBAN code heeft de financiële afdeling de terugbetaling verwerkt. U ontvangt zoals beloofd een totale terugbetaling van 219 euro.
Doordat u de aankoop handmatig is verwerkt, vraag ik u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Indien u de terugbetaling na deze periode niet terug kunt vinden in uw overzicht, adviseer ik u contact op te nemen met uw bank.
Ik vertrouw erop dat de terugbetaling voor deze groupon middels deze handmatige verwerking is afgehandeld.
Met vriendelijke groet, Jocelyne Customer Support

Gewenste oplossing

Terugbetaling zoals beloofd

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste van Haren,
    Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat u uw terugbetaling nog niet binnen hebt gekregen.
    Daarom heb ik een melding gemaakt bij onze desbetreffende afdeling. Ze gaan het onderzoeken en u hierover terug contacteren.
    U krijgt binnen 3 werkdagen een terugkoppeling per e-mail.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen